16 Ekim 2011 Pazar

Uzun kirpikler mi Uzun + dolgun kirpikler mi? (Lancome Rimel Karsilastirmasi)

Uzun zamandir Lancome un rimelini kullaniyorum.Cok ama cok memnunum.Sizlere en buyuk tavsiyem tavsiye eden kisinin kirpik yapisini bilmeden karar vermemeniz.Ornegin benim kirpiklerim cogu insaninki gibi orta uzunlukta orta dolgunlukta.Lancome Hypnose Drama tam benlik.Neden mi?Cunku Hypnose Drama hem dolgunlastiriyor ayni zamanda uzatiyor.Bunlardan herhangi birini yapan rimel bana yetmez.Ikinisini de muhakkak isterim ve bu da Lancome Hypnose Drama da var.


Gelelim Lancome Dolls Eyes a.Bence oldukca basarili bir rimel.Bugune kadar boylesi yoktur saniyorum.Adindan da anlasilacagi gibi rimel resmen kirpiklerinizi oyuncak bebeklerin upuuzuuun kirpikleri gibi yapiyor.Hem de sifir agirlastirma sifir sertlikle!Asagida gordugunuz gibi :




Ama benim icin hangi rimel derseniz tabiki de Hypnose Drama.Cunku dedigim gibi sadece uzatan ya da sadece dolgunlastiran bir rimel benim kirpik yapima uygun degil.Benim kullanacagim rimelde bu iki ozellikte olmali.Su anda malesef Dolls Eyes rimelimle bakisip duruyorum.Sanirim baska bir rimelle kullanmak zorundayim :/ Onun icindir ki siz siz olun boyle tavsiyeleri dikkate alirken kendi kirpik yapiniza uygun olup olmadigini bir dusunun.

Gorsel alintisi :angelica blick

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...