14 Ocak 2012 Cumartesi

Duyarlı Olun..Lütfen!!Sirklere Gitmeyin






Beni Twitter dan takip ediyorsanız eğer bir hayvan sever olduğumu,onların hakkını savunduğumu görmüşsünüzdür.Burdan da sesimi duyurabileceğime inandığım için bu yazıyı yazmak istedim.İnsanları biraz olsun bilgilendirmek istedim.Baştan söylemek istediğim lütfen duyarlı olun..
Çok klasik olucak ama insanların bu devirde "PARA" için yapmayacağı şey yok.Hergün bunun örneklerini mutlaka sizlerde görüyorsunuzdur.Benimse en en sindiremediğim karşı taraftan birinin kendini güçlü olarak görüpte ki asıl ezik ve güçsüz olan kendisidir, bu şekilde karşı tarafı kullanarak onun üzerinden para kazanmasıdır.2 dakikanızı ayırıp izleyeceğiniz bu video insanların para kazandığı bazı BİLİNÇSİZ insanların da bu sirklere gidip " Aaaa hayvanlar neler yapıyorlar öyle,ne şahane şeyler" dedikleri sirklerin görmediğiniz yüzünü gösteriyor.Ben izlerken gözyaşlarımı tutamadım.Savunmasız hayvanların o cani insanlar tarafından delice dövülüp,en sonunda da koca bir filin aralıksız atılan kurşunlarla vurulduğunu görünce gözlerim doldu,sinirden elim ayağım titremeye başladı,içim cız etti.İnsanların para kazanması,sirkte iki kişinin el çırpıp anlık bir gösteri izlemesi için hayvanların çektiği bu eziyet beni fazlasıyla üzdü.
Lafı fazla uzatmak istemiyorum zaten video yu izleyince ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.sizden ricam lütfen ama lütfen çevrenizdeki insanları bilinçlendirin.Hala sirke,yunus parklarına ve nice hayvanların şaklaban olarak kullanıldığı yerlere giden insanlar var.Ve arka tarafta neler olduğunu bilmiyorlar.

SİRKLERE,YUNUS PARKLARINA GİTMEYİN!

http://www.dailymotion.com/video/xm5zsg_sirklere-gitmeyin-perde-arkasi-iskence_animals

Konu hakkında daha da bilgi edinmek istiyorsanız aşağıdaki linklere tıklayın:

http://www.kaosgl.com/sayfa.php?id=5976
http://yeryuzuneozgurluk.blogspot.com/2011/09/yuz-binlerce-hayvan-laboratuvarlarda.html
http://www.cnnturk.com/2009/yasam/diger/08/04/hayvanlar.icin.hic.de.eglenceli.degil/537728.0/index.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...